» سلامت » بیمارستان گاندی هدف قرار گرفت؛ بیمارستان در حال تخلیه است

بیمارستان گاندی هدف قرار گرفت؛ بیمارستان در حال تخلیه است

مارس 2, 2026 30444

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کرمانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در واکنش به حادثه کشتار دانش آموزان مینابی و تجاوز به حریم بیمارستان گاندی تهران، با انتشار تصاویری دردآور، نوشت: «دیروز در جنوب ایران، حدود ۱۸۰ کودک خردسال در یک حمله موشکی جان خود را از دست دادند. امشب در تهران، بیمارستان گاندی با همان نوع موشک هدف قرار گرفته است.»

وی ادامه داد: «همکاران من اکنون در حال تخلیه بیمارستان هستند.»

آمریکا و رژیم صهیونیستی در یک جنایت جنگی جدید، دقایقی قبل بیمارستان گاندی تهران را هدف قرار دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×